2014. augusztus 25., hétfő

13. Fejezet

Szeptember 12. Péntek

Végreeee!! Végre péntek! :) 
Elég gáz fejjel ébredtem, de amint rájöttem, hogy milyen nap van ma, rögtön kivirult a pofám. :D Reggel gyorsan magasra összefogtam a hajamat és lementem megenni a müzlim. Amikor én már mindennel végeztem, Patrik még NAGYON aludt. xD  Úgyhogy besunnyogtam a szobájába, és rávetettem magam, mint egy kenguru, elkezdtem püfölni egy párnával, miközben azt ordítottam, hogy "ÉBRESZTŐ ÖCSÉM!!!". Szóval, hatásos ébresztést biztosítottam számára.  :DD
- Roniii!!! Mi a francot csinálsz?!?! 
- Csak azt próbáltam elmondani, hogy el fogunk késni és fel kéne kelned. - feleltem röhögve. :D
- Ezt még visszakapod. Emlékezz, ha kenguruugrásban ébresztelek fel. 
- Ugye, hogy olyan volt, mint egy kenguru? :D
...
A suliban hiányzott az ofő, úgyhogy helyettesítő tanár volt, Réka, az énekes kedvencünk. :) Jófej, laza...amolyan "álomtanár". Az órára Réka egy olyan játékot talált ki, amivel kiderül, mennyire ismerjük egymást. Egy papírra rá kell írni a ránk legjobban jellemző tulajdonságot, amit beadtunk. Ezeket Réka felolvasta, és az osztálynak ki kellett találnia, hogy ki írta. Nem akartam írni, hogy új vagyok, az úgy túl könnyű lenne. Volt egy csomó, akit nem ismertem. Ez nagyon ciki... de így van. Látásból felismerem őket, de nem foglalkoznak velem, én se velük. De már így is van itt, Dunakeszin (nem Debrecenben:D) egy kerek életem.<3 Szóval mindegy. Ezekre emlékszem Kristóf (Hegyinek hívták a fiúk), Martin, Áron... hát, ennyi. :D kicsit rövidtávú a memóriám.:DD 
Emma ezt írta: "Szőke vagyok, természetes, deszkázom, mint Domi édes, moziztam a Ronival, Kick Ass 2-t popcornnal. :)" De cuki♥ behalok :D Domi: "Deszka a mindenem. Bulim lesz a hétvégén. Tetkóim vannak, de senki nem tudja miért. A fiúm tiszta hülye:D Geri... bocs:D" Anna: "Dani a csávóm, ne nyúlja le senki. Sztem mindenki tudja ki vagyok:$$" oké... nagyjából kiismerem, (és jófej lenne alapból) milyen a személyisége, de ez a szerelem megbolondítja. És ez nekem nem jó... már egyszer az eszméletem bánta... hogy lehet olyan jól célozni? És honnan tudta, hogy ha ott eltalál kába leszek?! Na mindegy... 
Szóval. Az órák jók voltak, Boti beszólt párat, (látszik a pénteki hangulat:D) például föcin (szünetben Videómániát nézett, megkért egy végzőst, hogy "sugározzon nyíltan" :DD no comment. Először nem, de aztán kapott a srác mobilnetéből.:DD nee. Sírok. :"D) Szóval benyögte, hogy: "hol a dislike??" *előveszi az atlaszt* "Itt!" Hülyeee:D 
Emmával az egyik szünetben elvonultak, dumáltak, stb. Megszoktuk már, hogy együtt vannak, de sosem lógtak annyira egymáson. Szerintem nem is kell. Domi és Geri kapcsolata inkább olyan "barátias". Kétszer láttam őket csókolózni össz-vissz. Na de mindegy.
Órák után lementünk az ebédlőbe. Siettünk, hogy hamar hazaérjünk, elkészüljünk és megbeszélhessük a hétvégi bulit. Ma tarhonyás hús volt a kaja, de adtak mindenkinek egy barackot is, mert bevezették, hogy az ebéd mellé minden pénteken adjanak valamilyen gyümölcsöt. Most is, mint mindig a csajokkal, Domival, Emmával és Tinivel ültem egy asztalnál. Ahogy körbe néztem láttam Szamantát és Márkot, a 12.-es srácot együtt, aztán a mellettük lévő asztalnál Dzseni és Fanni figyelmesen nézték enyelgő barátnőjüket. Elég furcsa lányok de gyönyörűek. Mondjuk Dzseni (facebook nevén Jenii...) elrontotta magát a piercinggel és a folytonos sminkeléssel. Fura, de az ombre nagy divat mégis csak Fanninak (rózsaszín hajvégek...wow), egy lánynak az osztályból, azt hiszem Laura a a neve (neki legalább barna-szőke párosítással), meg a barátnőjének (neki feketéből platinaszőke lesz a végére....azta) van ilyenre festve a haja. Ez a két lány aki egy kis burokba zárkózva él, csak egymással beszélnek, mással nem. Meg láttam őket két sráccal, az egyik valószínűleg külsős, de a másik ide jár, a 11.-be. Elkalandoztam... szóval. Kajálunk, közben odajön hozzánk Vani. Aztán nagyot röhögtünk. Nem bírtam megenni a barackot. Emma megszólal:
- Kérsz barackot?
- Nem. - válaszolom.
- Pedig ő nagyon meg szeretne enni téged! - mindenki elkezd veszettül röhögni. :D :"D - A-a-azt akartam mondani, ho-hogy, a barack nagyon szeretné, hogy megedd.. :))) - mondta röhögve. hahaaa. :)
Egy ideig, csak röhögtünk egyfolytába, abba se bírtuk hagyni. Eközbe láttam, hogy anna irigykedve nézett minket. És igen, direkt írtam KIS betűvel a nevét! :D bocsi, újabb Dancsós (pontosabban Dancsüs:D)/Videómániás poén. :D 
Aztán Danit kezdte csesztetni, mutatva, hogy ő milyen jól szórakozik.
Aztán visszafordultam a többiekhez, hogy tudassam vele, engem ő nem érdekel. De odajött hozzánk egy vízzel teli kancsóval. 
- Sziasztok. Hoztam nektek vizet. - közben mosolyog, de teljesen normálisan mondja. Fura... - Önthetek? - mosolyog rám.
- Ööö... igen, köszi. 
- Jaj, bocsi. De ügyetlen vagyok! - leöntött az egész kancsó vízzel az a szemét, sunyi, alaptomos... ahh!!! Mindenki döbbenten engem bámult, vagy döbbenten röhögött. Anna kivétel volt, ő elégedetten és gonoszan nézett. Hihetetlen égés volt! Persze a főgonosz kuncogva el akart sétálni. Természetesen nem hagytam. 
- Anna! Állj meg! -utánafutottam és elkapktam a karját. Húztam a lánymosdó felé, mire kiáltani kezdett:
- Ne, Roni, ne! Ne csináld! Dani, segíts! Lili! 
- Maradtok ha jót akartok! Majd négyszemközt elintézzük. - "fenyegettem" Danit és Lilit. A mosdóba érve egy kis csönd után megszólaltam.
- Mit akarsz? Mégis miért csináltad ezt?! Leégettél az egész suli előtt!
- Ez volt a célom...
- Azt sejtem. De mi bajod van velem?! Már egyszer elkábítottál. Most leégetsz! Nem értem!
- Komolyan nem tudod?!
- Komolyan. Úgyhogy mielőtt még jobban felhúzom magam, mondd el!
- Oké. Elmondom. Szóval.Megjöttél. Tiszta új vagy. És rögtön megtaláltad a barátaid, pasid is lett. Ebből csak az zavart, hogy nekem kűzdenem kell a boldogságomért, neked meg mindenben részed van. Én végre összejöttem Danival, te meg azonnal, egy nap ismeretség után Mátéval. Nekem ez olyan r*bis, úgyhogy elkönyveltelek r*bancnak. 
- Várj. Te elkönyveltél, mint r*bi?
- Igen, de nem ez a lényeg. Szóval. Aztán beigazolódott, hogy az vagy. Ezért lettem rád rohadtul pipa.
- Mi?! De én nem is...
- Csönd már! Szóval. Uhh. Grr. Akww.
- Mivan már?! Nyögd ki!
- Oké. Ráhajtottál a pasimra. És ezen úgy bedühödtem, hogy... ahhhhh!! - dobbantott egyet a lábával. 
- De nem is hajto...
- De igen! Láttam és hallottam. De ami bosszantóbb, hogy belement... tehát nem szeret. -  Ezt már halkan mondta. Alig hallottam. Lehajtotta a fejét, de amint felnézett, láttam, hogy pár könnycsepp végigcsordult az arcán. - És ez fáj. Nagyon. - elkezdett sírni. Már nem haragudtam rá.
- Ne sírj! Gyere ide. Nincs semmi baj. Én is elmesélem, hogy te mit érthettél férre. - nekitámaszkodtunk a falnak, leültünk, a vállamra hajtotta a fejét. 
- Okéhé. - mondta sírva. - De ugye nem... szóval...
- Dehogyis! Arra emlékszel, amikor megpörgetett, a suli előtt?
- Ühüm. Akkor hallottam, hogy azt mondja neked, "akkor majd hívj fel". Az volt az első jel.
- Na ja. Akkor az volt, hogy összefutottunk és a kutyájával játszani kezdtem. Erre ő azt vonta le, hogy szeretem a kutyákat, úgyhogy elhívott megsétáltatni Dusty-t. Azért mondta, hogy hívjam. Mert még egyeztetni kellett. 
- Ahaaaa. Már értem... Bocsi, csak a jó öreg féltékenység... 
- Hagyjuk... szólnunk kellett volna, hogy ne aggódj.
- Oké. Akkor nincs harag?
- Nincs. :) - megöleltük egymást, közben jöttek páran WC-re... :D

- Én a következőt akkor vettem észre, amikor tesi után kettesben a szekrényednél voltatok és totál flörtöltetek... 
- Nem flörtöltünk. Csak megadta a számát... mert máshogy nem tudtam volna felhívni.
- Jó, már tudom. Egyébként azáltal, hogy szemétkedtem veled, a lánycsapatból is kitaszítottak... csak Lili maradt velem... Na de hagyjuk is a rossz emlékek felidézését. Menjünk. A többiek már azt hiszik, hogy széttéptük egymást. :D
- Szerintem is. De megfenyegettem őket, úgyhogy szerintem nem mernek még klotyóra se jönni. :D Hátha épp egymást tépjük. :D
- Ja igeen. :D 
- Bocsáss meg mindenért, Anna.
- Sajnálom amiket csináltam... hülye voltam... bocsi Roni.
- Semmi baj. De menjünk ki, mert tényleg azt hiszik, hogy valaki meghalt... 
Kimentünk. 
- Melyikőtök nem élte túl? - kérdezte Boti. 
- Hülye! Mi a helyzet? Mit beszéltetek/ ordítottatok/ sírtatok meg? - fordult Botihoz, majd hozzánk Domi. Egyébként mind a három variáció helyes volt...
- Hívd el Annát és Lilit a bulidra, majd ott elmeséljük. :)
- Lesz bulid? Miért nem szóltatok? Tiszta parti állat vagyok. :D - majd "táncolni"... azaz táncnak nem nevezhető mozgásokat kezdett végezni. :D hülyeee:D
- Szóval kibékültetek? De jó!! :) - reagált mindenki. - Anna, Lili, facebookon küldöm az infókat. :) - folytatta Domi.
Ezután elbúcsúztunk, megbeszéltük, hogy mikor találkozunk face-n, és hazamentünk. Mázli, mert Anna miatt annyira égtem!! Már nem haragszom rá, de az egész suli látta... na mindegy. Át is öltöztem. Remélem nem fáztam meg. Gyorsan megírtam a leckét, szóbelit is tanultam, aztán nagyjából összeraktam a cuccokat a hétvégi pizsipartira, olvastam, Patrikoztam (olyat is csak én tudok:D), TV-ztem, és mentem facebook-ra, meg skypera, hogy kitárgyaljuk a napot, az ebédet, és a bulit.
Vélemény: jó nap. De Anna elég szemét volt... de már értem miért. És kibékültünk. :) Hiba is kell, hogy tökéletes lehessen. És a mai az volt.♡


2 megjegyzés:

  1. Szia:) jó a történeted meg vicces és minden, de szerintem ne használj hangulatjeleket mert nem blogba való és engem személy szerint irritál :) és ezt nem bántásképp írtam remélem nem sértettelek meg.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia köszi h tetszik blog és megfogadjuk a tanácsod! Iratkozzatok fel! Nemsokára új rész!

    VálaszTörlés