2014. augusztus 20., szerda

12. Fejezet

Szeptember 11. csütörtök


Elég furát álmodtam... Patrik bejön a szobámba, és elkezd fetrengeni a földön röhögve. Aztán Dani és Máté is. Majd Domi, Vani és még vagy egy millióan. Aztán álmomban felébredek. És Danit látom, amint szerelmet vall (??? WTF ???) Máté meg tűri és rám mosolyog. Majd Dani megcsókol. Máté a haverom(??). Felébredtem. Most igazából. Nem értettem az egészet. Na mindegy. Elkészültem, majd bejött Patrik a szobámba, röhögve. Youtube-on mutat egy csatornát: Videómánia. Megnéztünk pár videót, ami nagyon tetszett. Feliratkoztam. :D Elindultunk a suliba. A mai szettem egy fekete vöröses póló és egy fekete leggins volt egy fekete magassarkúval. Ahogy a suli elé értem Máté jött oda hozzám Danival és mindketten egy puszival köszöntöttek. Máté furán nézte Danit, de mondtam egy "bratyó"-t, és átkaroltam (Mátét:D). A csajokkal váltottam pár szót, és Domi kijelentette, hogy pizsipartit szervez az osztály lánycsapatának, ami velem bővült. :) Meg persze Vani is ott lesz, mint a mi kis hugicánk.♡ Én, és persze a legjobb barátnője, aki egyben a parti szervezője, Domi is meghívta. Már alig várom. :) Olyan jó lesz <3 Most hétvégén tartja. Még anyáékkal kell megbeszélnem, de szerintem tuti megengedik. Hiszem mit meg nem tennének, hogy a kislányuk boldog legyen a költözés után, egy teljesen idegen városban. :) A mai nap a suliban átlagosan telt. Tanultunk, tanultunk és csak tanultunk egyfolytába. De mindegy, nem fomtosak a részletek, nincs is kedvem leírni. Igazából az egész nap a bulin zsongtunk. Az utolsó óra után lementünk az ebédlőbe és beálltunk a sorba kajáért. A sor mellett három lány tolakodott előre, Szamanta és a társai és betolakodtak egy 5.-es kislány elé, őt félrelökve. Szegény meglökte a mögötte állókat, ezáltal leesett pár kanál meg kés. Amúgy ma karalábéleves és tökfőzelék volt a menü. Brrr! Nemcsodálom, hogy a három lány a kaja láttán inkább vissza fordult és nagy ricsajjal (ami a magassarkúikat illeti) távoztak az ebédlőből. Mi egy nagyobb asztalhoz ültünk le Emmával, Domival és Tinivel, majd csatlakoztak hozzánk a fiúk is. Ebéd után hazarohantam és meggírtam a leckémet. Ma elég sok szót tanultunk angolon és németen is. A töriórán leírt vázlatokat is átnéztem, mert abból is nagyon sokat vettünk ma. Eltelt 1-másfél órába mire mindennel elkészültem. Anyu pedig ötkor hazajött és siettek gyorsan tovább, mert Patriknak hokiedzése volt. Anyut, egy gyors puszival üdvözöltem és megettem a szendvicset is amit hozott nekem, hogy tudjak valamit enni még edzés előtt. Egy félóra múlva én is elindultam táncra, de előtte jól bezártama házat. A buszmegálló nem volt olyan messze a házunktól, pár perc alatt leértem oda. Nemsokára megjött a busz és felszáltam rá. Táncon még nincsenek barátaim, csak Debrecenben, de... próbálkozok itt is beilleszkedni. Már a fashion dance-részét elkezdtük múlt órán, de csak pár lépést. Ez volt az előző óra: bemutatkoztam, valamint még másik két lány, akik most jöttek át egy másik egyesüettől. Megbeszéltük az év menetét, bemelegítettünk,  gyakorlatoztunk, bemutattuk, hogy ki mit tud, majd vettünk egy pár lépést a tánc elejéből. Ma rájöttem, hogy itt is nagyon szeretem a táncot. ♡ Mármint a csoportot, az oktatást, az embereket, a hangulatot, a koreót stb. Bementem az öltözőbe,rögtön mindenki "Szia Roni!"-zott, örültem neki. :) Az óra jól telt, úgy beszélgettünk, mintha régi barátok lennénk. Olyan jó, hogy ilyen befogadó, kedves a közösség!<3 Együtt nevettünk, bénáztunk, táncoltunk, beszélgettünk... csodáltaos érzés volt! Érzem, hogy itthon vagyok, és valahova tartozom. Leírhatatlan! 
A csapat tagjai: a két új lány, Barbi és Viki, Bexi (Rebeka), Virág, Liza, Kitty és én. Heten vagyunk. :)
Az estét nem ragoznám, én a szobámban megnéztem pár Sam&Cat részt, úgy szeretem. ♡ Ariana az egyik kedvenc énekesem/színészem, jó lenne ha a való életben Jennette-el kibékülnének. Aztán facebookoztam, Vani és Domi Castle-t néznek, szóval néztem én is egyet. Nem rossz. Aztán bejött Patrik.
-Roni, nincs egy kölcsön ezresed?- az egész családnak én vagyok a bankja, vagy mi?!
- De van. - és kivettem a pénztárcámból ezer Ft-ot, majd a markába nyomtam. - De visszaadod!
- Vissza.
- Kamattal? :D - kiabáltam utána.
- Hahahaaa. :D
Köszii. :D  Elkészültem, vacsiztam a családdal, stb., aztán lefeküdtem. A mai jó napról, a táncról akartam álmodni. :))♡
Vélemény: Tökéletes nap.♡ A suli is bennevan. Hát, mindegy. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése