2014. szeptember 11., csütörtök

14. Fejezet

Szeptember 13. Szombat


A buli napja! :)) 
9-re kell ott lennem Domiéknál. Vanival megyek, mert még nem voltam náluk... persze Vani már járatos a házukban, mivel legjobb barátnők. Fura, de így van. 
Negyed 9-kor ébresztett a mobilom, Pharrel Williams - Happy számával. :) Mert nagyon vártam ezt a napot, olyan jó lesz.<3
Szóval. Meghallottam a dalt, rögtön felpattantam, táncoltam egy sort és lementem reggelizni. Most csak egy müzlistál Cini Minis-t ettem TV-nézés közben. Patrik még aludt, úgyhogy nem zavart be. Aztán elkeztem készülődni. Ágyigazítás, fogmosás, öltözés (a mai szettemet egyszerűen imádom! *.* bézs, hosszú szárú Converse, farmer sort, de az a fajta ami rád simul, Micky egeres ujjatlan póló, ez viszont bő, karkötők, napszemüveg, az a fajta ami manapság nagy divat volt... olyan aminek a sarkában van egy kis vonalka... na mindegy. Szóval olyan, sötétkék, de el lehet nézni feketének is, és a szárán pici fehér pöttyök vannak. Mindenhez megy és nagyon cuki! Szeretem♥ Jah, meg egy Minnie-egér hajpánt. :) Azért szeretem, mert tetszik, és újra gyereknek érzem magam benne... szerelmem ez a szett!
Mondjuk már ősz van, de tegnap és ma 28 fok körül van érthetetlen módon... holnapra már ősziesebb időt mondanak), fésülködés, majd egy kis szempillaspirál és kész vagyok. Elraktam a maradék cuccot ami kell a bulira, de ma még használtam (pl. fésű, fogkefe stb.), majd bementem Patrikhoz, megpusziltam, megsimogattam, felpakoltam a sütit amit viszek, elköszöntem anyáéktól, és becsöngettem Vaniékhoz. Vani nyitotta ki, éppen indult ő is. Elsétáltunk Domiékhoz, szerencsére nincsenek messze. Becsöngettünk.
- Vani, Roni! Sziasztok! Gyertek be!
- Szia Domi. - egy-egy öleléssel köszöntöttük egymást, majd bementünk. Szép házuk van! Egy szintes, de szép. Nagyon otthonos, és személyre tervezett. Van benne régies, modern, átlagos, és ezek egyben. Tetszik. 
- Mi vagyunk az elsők? - kérdeztem.
- Igen, ti. Oh, csöngettek. Ness, addig légyszi pakold ki a konyhába a kajákat.
- Okés. - válaszolta Vani.
- Ness? 
- Aha. Vanessza vagyok. És szoktak Vaninak, Vancsinak, Nessanak, Nessnek, és Nessinek is hívni.
- Tök jó. Várj!:D Nessi? Mint a Loch Ness-i szörny? :D
- Aha. :D Tudom, de ez van.
- Neem, nekem tetszik.:))
- Akkor jó. ;)
- Szép házuk van.
- Ugye? Nekem is tetszik. - mondta Ness. :)
- Sziasztoook! Roni! Vani! 
- Emma! Szia!
- Tök jó a ruhád Rona. És a Minnie-füledet is nagyon bírom. :)
- Köszi Em. Rona... jó becenév:D
- A többiek is megjöttek! - szólt Domi. - Már csak Tini nincs itt. Mit csináljunk amíg megjön?
- Fessük ki egymás körmét! - veti fel az ötletet Anna. 
- Oké. :) - egyezik bele mindneki.
Emma az enyémet festi, de előtte én az övét. Vani és Domi egymásét, Anna és Lili szintén. 
- Gyertek be a szobámba, ott odaadom a körömlakkokat!
- Azta! - csodálkoztam.
- Ugye? :D - reagált Vani.
- Mi van? - értetlenkedett Domi. 
- A házatok... gyönyörű. De a szobád... eszméletlen.
- Köszi.
A körömfestés után (az enyém fehér lett, csak úgy szimplán, de nagyon tetszik!! :)) Domi elmesélte Gerivel az egész történetét. Kedden lesznek 2 évesek. Legalábbis akkor mondták ki hivatalosan. Egy fél-negyed évig nem volt... "hivatalos". Mert együtt jártak általánosba is, Dominak ő volt a legjobb barátja, mert akkor is különbözött a többi lánytól. Aztán 13 évesen történt valami... de csak egy idő után lett "bejelentve". Nemsokára Tini is megérkezett és elkezdtük a bulizást. Neki is gyönyörű ruhaösszeállítása volt, egy hátul hosszabb elöl rövidebb menta színű ruhát és hozzá passzoló masnis balerinacipőt viselt. A bulin a szülők nem voltak ott , Domi "megengedte", hogy elmenjenek moziba és egy indiai kajáldába, ahova ő úgy se szeretett volna menni. :D 
*a körömlakkozás* 
Tinit Emma gyorsan ahogy meglátta körömfestésre hívta és egy nagyon szép francia manikűrt készített neki. Tiszta tehetség bár (gondolom) a nővérétől nézi el. Igen ugyanis az ő nővére nagyon szereti a divatot és a ruhatervezést, a legnagyobb álma pedig az, hogy kimenjen Párizsba dolgozni és tanulni. Mutatott is nekünk róla egy képet (szőke haj, barna szemek, remek stílus) majd még párat a nagyon édes kiscicájáról Meredithről. Egy kis tündéri állatka. Ezután Vani is beszámolt a hokis sztorijairól, mint pl. a multkor két gólt is lőtt egy meccs alatt. Ezután Domi benyomta a ma estére készített CD-jét és táncoltunk egy csomót. Anna tényleg nagyon jól nyomta és kihívott poénból egy táncvidalara, de végül a párbajunk eredménye döntetlen lett a csajok szavazata alapján. Miután belefáradtunk a sok táncolásba beültünk a TV elé és kerestünk egy filmet ami mindenki elvárásának megfelelt. A döntésünk így végül a csajok bosszújánál állapodott meg. Pattogtattunk egy kis kukoricát és elhelyezkedtünk kénylemesen. A film nagyon-nagyon tetszett. 22-kor körül vége lett de mivel még nem voltunk álmosak dumáltunk még egy picit:
-Ti bírjátok az alkonyatot?-kérdezte Tini.
-Én nem nagyon..-válaszoltam.
-Szerintem nézhető, de én csakis a második és harmadik részt nézem meg a félmesztelen Jacob miatt.-felelte Emma
-Na de Emma! - röhögött fel Domi. 
- Jó, de a csajok bosszúját néztük, nem rémlik? - méltatlankodott Anna. 
- Tudjuk nyugii! De Tini hozta fel a témát!
- Jól van fogjatok mindent rám.-nevetett Tini.
Ekkor valami furcsa tűnt fel a csajoknak, és hátranéztek majd meglátták az alvó Vanit Domi ágyán. Nagyon aranyosan aludt, mint egy kis szőke angyal. Így hát Domi nem tudott ma a saját ágyában aludni. Az óra 23:19-et mutatt amikor Emma, Domi, Tini és Lili is takarodót fújt magának de én még nem voltam álmos, ahogy Anna se. Mi lementünk a nappaliba, hogy ne zavarjuk a többieket és leültünk a kanapéra. Beszélgettünk mindenféléről és rájöttem, hogy nincs miért utálnom őt hisz csak féltékenység szállta meg mind a kettőnk fejét. Őszintén örülök, hogy kibékültünk. Azt is elmondta Anna, hogy neki van egy 19 éves bátyja, aki minden fiú ügyön felkapja a vizet és ezért nehéz magának barátot találnia. Elmesélte, hogy annak idején (na jó, nem olyan régen) úgy barátkozott össze a Lilivel, hogy rajzolt éppen valamit amikor odament hozzá, megdícsérte a rajzát és együtt rajzoltak, beszélgettek, megismerték egymást, azóta legjobb barátnők, igaz stílusukban különbözőek. Én is meséltem neki Nikiről, a debreceni barátnőmről és a barátságunkról. Ezután már mi is elálmosodtunk és elmentünk aludni.
Vélemény: Fantasztikus nap, Annával jókat beszélgettünk. :) Emma pedig lebukott hisz nézegeti Jacob félmesztelen felsőtestét! Ejnye Em! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése