2014. augusztus 10., vasárnap

11. fejezet

Szeptember 10. szerda


Nos. Ma mondtam el a csajoknak, hogy mi is a helyzet Mátéval. Reggel 6-kor rögtön
azzal kezdtem, hogy küldtem egy SMS-t mindenkinek, hogy háromnegyed óra múlva
a lány WC-ben SÜRGŐS megbeszélés, minden lányt érint.
A suliban rögtön a megbeszélt helyre mentem, mert minél hamarabb el akartam
intézni. A WC-ben egy nagy, tényleg nagy tömeget találtam. Ott volt az összes lány,
köztük egy ismeretlen arc.
-          Sziasztok! – köszöntem, és odaléptem az „archoz” – Téged hogy is hívnak? Ez
pofátlanság, tudom. De tényleg csak párotok nevét jegyeztem meg, akik odajöttek hozzám… Ugye nincs harag?
-          Dehogy! Semmi baj, tényleg. Martina vagyok. – mosolygott, miközben nyújtotta a kezét.

-          Örülök, Martina. – ráztam meg a kezét.
-          Én is. Na szóval, mi a nagy hír?
-          Nos… ez elég hihetetlen és tudom, olyan mint egy tündérmese, de igaz. És hihetetlenül boldog vagyok! 
-          Naaaa, mondd már!! Roni, ne húzz fel! – kezdett ideges lenni Em.
-          Jólvanna’! Szóval. Mátéval jól kijöttünk…
-          Na ne!! Máris?! Juuuj de örülök nektek! Szeriii! – ugrott nekem, majd ölelt meg Emma.
-          De. Máris. Köszi. Én is. És igen. Ahogy mondanád: Szeriii. – adagoltam, amiket mondott.
-          Komoly, Roni? – kérdezte Martina.
-          Igen. Tényleg, amúgy téged hogy kell becézni?
-          Martina.
-          Nem! - Vágott mindenki a szavába. – Martina, háát oké. De az igazi a Martu. – folytatta Lili.
-          És persze a Tini. Elneveztük Martina Stoessel-ről, tudod, Violetta. – mondta Domi és Vani. Igazi Vilu fanok.
-          Ahha. Tök jó. 
-          És, ha Tininek kitaláltunk egy sztárról, akkor Roninak miért ne? – kacsintott Vani. (amúgy most vettem észre Annát a sarokban gubbasztani, szerencsére nem szólt hozzá a beszélgetéshez)
-          Okkéé. - mosolyogtak rosszakaróan a lányok.
-          Legyen Ronaldinho! :D – ötletelt Lili, miközben kisétáltunk a WC-ből.
-          Ez jó! – mondta Vivi.
-          És ha Ronaldo lenne? – kérdezte Tini.
-          Szerintem meg ne nevezzük el sztárról! Inkább engem kéne! Na! Várom az ötleteket!
-          Kuss, már!
-          Te ne szólj bele!
-          Ha ilyen vagy inkább maradj csöndben!
-          Szipirtyó. Nekem ez az ötletem!
-          Hagyjátok már abba! – avatkoztam bele a vitába. – Kösz csajok, de elintézem. Sam. Ez csak egy poén. A Violettából, mondjuk, lehetnél Ludmilla. Ő egy igazi sztár! – kacsintottam a többiek felé. – Pontosabban szupernova. – Amúgy ti Leónosok vagytok vagy Thomas pártiak?
-          Leon.
-          Leon.
-          Leon.
-          Mindkettő.
-          Leon.
-          Leon.
-          Thomas.
-          Leon. 
- Diego! :D – hangzottak a válaszok.
-          Én eleinte Thomas fan voltam, de átváltottam Leonra. Úgy is ő győz. Thomas elmegy, aztán jön Diego. – osztottam az észt. :P – Na de mindegy is! Itt van Tini, Ludmi, Ronaldo és a barátaik! – ekkor már a teremben voltunk. De a fiúk sehol. Vajon miért? ;) És megjöttek, röhögve, ünnepelve.
-          Gratula, Roni. – jött oda Boti.
-          Köszi, Boti. Amúgy ha szeretnéd szétkürtölheted: az új beceneveim Ronaldinho és Ronado. A második variációt jobban szeretem. – mosolyogtam rá.
-          Muhahahaaa! Ronaldo, tesó! Gyere ide! – úúúgy megölelgetett! :D És nyomott egy puszit a homlokomra.
-          Gratu az ifjú párnak! – kiáltotta el magát Vivi.
-          Hé, még nem házasodtunk össze! :DD – poénkodott Máté.
-          Úgy van! Köszi mindenkinek!
-          Sokáig!! – lökte oda Dani.
-          Kösz, bratyó.
-          Na mi van? Bratyó vagyok? Igen?
-          Ige..neeee!! Tegyél le!! – mert felkapott, mint egy zsákot, és cipelni kezdett.
-          Miért? Tudtommal ezt csinálja egy bratyó. – letett.
-          Na végre! Kösz… bratyó. :P
-          Elmész a francba hugi.
-          Álmodozz szeretett bátyusom. <3 Amúgy akit érdekel facebook-on ki lesz írva.
-          Oké/nézem/lájkolom/kommentelek oda is… stb. válaszokat kaptam :DD.
A nap további része átlagosan telt. Mondjuk a tesi kivétel, akkor már fáradtak voltunk. :D Muhahahaa. Szóval, az volt, hogy párba kellett állni. Persze, Mátéval egymást választottuk. Egymást kellett „lovagoltatni”, tehát egymás hátán kellett lovagolni. :D Nekem ez nem esett nehezemre, sőt, kifejezetten élveztem. Na, az már más kérdés, hogy én hogy bírtam el Mátét… xD
Úgy mentünk végig, hogy én fogtam a lábát, ő meg terpeszben fogta a vállamat és futottunk. Tök jó volt. :D :’D Szakadtunk a röhögéstől, sokan (köztük én is) fetrengtünk is. :D Tudom, hülyének néznek sokan, de már tényleg lefáradtunk. Agyban. És ezt is biztos kérdezné az a „sok”: Ezek ilyenkor mit érezhetnek?
Válaszom: Jobb, ha nem tudod. :DD

Amúgy megbeszéltük Mátéval, hogy minden nap ezen túl megyünk így egy kört. 

Vélemény: Máté, a picipaci. :'D És Dani, a bratyóó. :'D Úgy néz ki, megint elfáradtam agyban. Waa :'D sírok... a röhögéstől. Csak azt nem tudom, hogy min nevetek. :'D no comment. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése